Tuesday, April 6, 2010

:. Kakiku Bengkak... Tapi Hati Lebih Bengkak.. But Tq Lovely Hubby .: .:

Edit Posted by with No comments

Minggu ni dah 37 minggu aku mengandung..
kata doktor aku dah tunggu hari je tuk melahirkan..
perasaan berdebar2 dan x sabar tu silih berganti..
tapi bukan itu yang jadi masalahnyer..
yang buat aku tensen... kaki aku ni semakin membengkak..
namun.. sebengkak2 kaki aku tak le sebengkak hati aku ni...
kenapa hati aku plak yang bengkak?.. adui susah nak diceritakan..
dan malas jugak nak aku storykan..
( x ke sama maknanyer tu.. )
"
"
"
tapi demi baby yang bakal aku lahirkan ni kenalah aku kuatkan semangat..
kena tabahkan hati..
namo le lemah semangat..
tq pada my hubby.. yang banyak membantu dan menyokong aku..
contohnya malam tadi... satu malam dia tak tido jaga aku..
alhamdulillah aku dapat suami sesabar dia..
"
"
"
sayang abg sangat2..
tq yer abg sebab selama mama pregnant ni abg banyak bersabar dengan karenah mama..
love u so much dear..

0 comments: