Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, November 11, 2010

:. Aku Rindu Sama Kau ... Curangkah Aku Pada Suamiku?.:


Mak oi!!
aku rindu sama ko...
aku tahu aku seolah menduakan suami ku...
tapi apakan daya..
aku tak dapat menahan..
perasaan ini...
berdosakah aku...
kerana merinduimu dalam diam...






aku tak dapat menahan rinduku..
boleh ke aku menciummu??


oh kekasih gelapku..
MY BLOG!!!

huhuhu
korang ingat ape?
lelaki ka?
apa ra...

aku rindu blog aku ler..
kekekkeke...

layanzzzzz...

No comments: