Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, November 14, 2010

:. Gambar Hati Yang Sakit .:








korang sakit aty dalam bercinta ke?
nah ni aku bagi korang gambar hati-hati yang sakit..
sila2...


p/s : sedekah dari en google..

3 comments:

Ard said...

hoho.love is complicated

dya adriza said...

hahaha! kelakar plak tgk pic ni. hati ni simbolik cinta. so bila tgk hati terbelah mcm ni, nampak cam kelakar ada, sayu pun ada hehe~

Anis izyan Abd Rahman said...

nak gambar hati yg terubat
ade tak??