Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, November 13, 2010

:. Update Peserta Kontest Gambar Paling Lucu .:


aku baru lepas update nama-nama peserta untuk
Kontest gambar paling Lucu

bagi sesiapa yang nama belum masuk dlm list tu sila bagi tahu yer...
nanti aku akan masukkan..
bagi yang dh joint tu aku ucapkan terima kasih..
dan bagi yang belum joint tu...
dijemput untuk joint sama yer..



p/s : untuk zila pemenang kontest kandid camera tu... tq akak dh terima alamat yanga dik bg tu... tggu yer..

4 comments:

akudiduniaitu said...

yeayy..name sy dah msuk list

adYna said...

salam..me blom ader..adyna ;) tq

Honey said...

nama saya tak de lg ...

ayu said...

nama ayu pn ada ..
hee