Klik INfo Penting Di SINI!!!

Jom Singgah Ke FaceBook Kami

Tuesday, November 16, 2010

:. Ular Makan Orang .:


Ular Makan Orang..
seram!

6 comments:

Anonymous said...

kat mn nie noi??eee..seram tgk...

ayu said...

tkutnye..
seramm

fiq said...

baru je lepas tgk pasal ni kt discovery channel. diorang kata gmbr ni tipu. sebab nyer:

- kedudukan ular tu macam mkn kaki mangsa dulu. tidak benar kerana ular slalu nyer telan kepala mangsa dulu bkn kaki.

- cuba teliti balik gmbr tu. bahagian ular yang terbelah tu menampakkan isi perut ular yang telah dibuang. kosong. nampak sangat la x betul.

tp hakikat nyer, hanya Allah je tau tau. fiq pun tengok tv je pasal mende ni. huhu...

the polaris said...

seramnye!!

Db Cooper said...

msti kenyang ular 2

permata seni said...

pembunuhan yang kejam terhadap kdua2 mangsa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...