Friday, December 3, 2010

:. Maafkan aku yer! .:

Edit Posted by with No comments
Salam kemaafan buat semua kawan-kawan..
bz nyer aku ni ngan keje sampaikan dah lama sangat tak melayan blog aku..
kalau singgah pun hanya sekejap2 jer..
cian adik zila tu.. akak lum hantar hadiah yang lepas..
ni plak contest yang terbaru ni lum sempat nak update..
teruknyer aku ni kan..
( sambil menghantuk2 kan pala ku di dinding )

maafkan aku yer korang..
insya allah...
tak lama lagi program dah semakin habis..
haaa!!..
masa tu lah aku akan free sikit..

tq pada korang yang still singgah kat blog aku walaupun aku x update blog ni..
ermm..
bukak2 jer blog hari ni..terkejut tengok uncleseekers pun singgah komen kat entry aku..
hehehhe tak sangka ea... dia sudi singgah di blog aku ni hahhahaha
( sambil tersenyum malu2 )

0 comments: