Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, December 14, 2010

:. Malam Mesra Yang Penuh Mesra .:


Ni ler kenangan manis kami malam semalam..
korang rerajinkan le minda menengoknyer... aku ni dah nak pecah pewot melihatnyer..
apepun kami berjaya jugak merangkul hadiah malam tu... seronot!!!
Apa yang lebih seronot.. sebab semua ahli kumpulan kami bekerjasama..
haaa!! nak tahu yang mana aku??... haaa.. tu yang sedang berpantun gurindam tu aku ler..
layanzzzzz....

No comments: