Pages

Tuesday, September 11, 2012

:. Tutorial Menghias Kasut Lama Dengan Bunga Satin .:


ewah.. ewah.. datang idea memalam buta nak modified skit kasut lama ni
cehh padahal x delah lama sgt pun hehehe

alatan perlu mudah jer..
1. Sepasang Kasut Lama
2. Bunga Satin ( kalau minat leh order dengan saya hehehe )
3. Glue GUn ( lama berjasa ni )


Langkah pertama.. tampal je bunga satin tu di depan kasut tu ikut citarasa kamu..
mcm sis x nak le banyak sgt ambik 3pcs jer..
yang ni sis gunakan saiz S je dlm diameter 2 cm je cm tu...


nak dah siap dah..
huhuhu x tau nape suka sgt tgk aksut ni..
tetiba terfikir plak nk beli lagi kasut cm ni
n nk design bunga lain2 plak..
tunggu je nanti yer..

2 Komen Di Sini:

Qirah Isa said...

cute la! :)

Anonymous said...

I just added your web page to my bookmarks. I enjoy reading your posts. Thank you!