Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, August 30, 2012

:. Tutorial Meletakkan Box Comment Fb Di BLog .:



sebenarnya entry tutorial ni sengaja aku buat bukan untuk rujukan orang lain jer..
sebenarnya... untuk rujukan diri sendiri jugak..
manalah esok lusa lupa dah macam mana nk buatnyer..

lama gak aku godeh2 cam ne nak buat akhirnya terjumpa jugak cara yang mudah..
may be korang semua dah tau kot tapi aku tetap nk tulis gak hehehe

   

No comments: