Pages

Tuesday, August 28, 2012

:. Bunga Kendarat / Bunga Penanggah Harga Budget .:


ramai yang selalu tanya sis mana bunga kendarat yang leh dpt harga murah..
so sis masukkan beberapa contoh bunga felt yang memang leh bagi harga budget giler..
kalau nk tau berapa harga yg budget giler tu kenalah contact sis di fb sis
"sis noie craft"
atau sms ke
0127752560
n kalau nak dapat harga murah tu kenalah beli dlm 50pcs ke atas..
namapun bunga kendarat kan..
hehehe tak kan nk beli setakat 10pcs je kan...


butterfly ni pula biasenya..
sesuai untuk lelaki plak..


4 Komen Di Sini:

tamansyurga_87 said...

salam kak. kalau nak beli 25+25 berapa harga? email saya tamansyurga_87@yahoo.com.my

noie said...

ok nnti sis akan emailkan pada kamu yer

Anonymous said...

Kat mna nk buh duit? Gulung atau lipat?

noie said...

boleh buat lipatan kipas ikat dgn dawai halus n ikat pada pin brooch di bahagian belkang dear