Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, January 10, 2012

:. Semua Ok! .:

semuanya berjalan dengan lancar.. walaupun pada awalnya..
agak pening pagi tadi.. tapi ok je pas tu... ermm ape nak cite ea..? ade sesuatu benda yang lucu berlaku pada aku.. tapi susah le nak citer kat sini.. cuma pengajarannya... ialah.. jangan mudah terpedaya dengan kata-kata manis.. kalau x kuat iman leh cair..
rasanya hari ni macam blur2 jer.. tapi blur happy hehehhe...
yang penting harap2 apa yang aku rancangkan akan berjalan dengan lancar.. insya allah..

1 comment:

Ali Power said...

sy pn doakn begitu :)