Pages

Saturday, January 21, 2012

:. Anak Punya Angkara Bapa Jadi Pak Sanggup .:

Kisah yang nak sis kongsikan ni tentang seseorang rakan fb...
ayahnya terpaksa menjadi Pak Sanggup kepada seorang gadis.. yang telah dibuntingkan oleh anak lelakinya sendiri..


Ermmm.. apa komen korang ea.. anak lelaki dia yang membuntingkan
gadis tu.. tapi lari sebab tak nak tanggungjawab.. pastu bila keluarga gadis tu mengamuk2.. ayah dak lelaki tu offer diri tuk jadi pak sanggup.. yelah agaknya sebab si bapa ni dah bertahun menduda... naseb bek dia org yang aku maksudkan ni bukan bergama Islam... apapun pada sis walaupun bukan beragama islam tapi dari segi moralnya.. salah kan?..

anak yang dikandungkan tu adalah cucunya sendiri walaupun bukan dari perkahwinan yang sah.. kalau alasan dia nak tunaikan tanggungjawab anak dia yang lari tu.. aku rasa baek dia besarkan bayi tu nanti sebagai cucunya.. betul tak..

Hampeh tuii kan!!

0 Komen Di Sini: