Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, January 28, 2012

:. Rose Pink Cute : Kod b030 .:


Kalau hari tu Rose merah..
hari ni sis wat rose pink plak..
comey tak?
cantik tau kalau pakai kat shawl..
tapi skrg dah ade orang nak untuk jadikan bunga penanggah..
ermm mesti comey letak rose kat baju kan..
nanti dh siap banyak sis upload lagi k...





No comments: