Wednesday, May 11, 2011

:. Felt Craft Semata .:

Edit Posted by with No comments


HUhuhuhuhu..
awat tajuk felt craft semata?
sebab aku memang bz dengan felt aje sekarang ni..
ade beberapa order yang aku kena siapkan..
tambahan pula yang dh buat pembayaran..
aku ni memang gelabah skit bila org dah bayar ni.
kena siapkan cepat2 je rasanya..

buat masa ni tengah kejar satu order darai rakan Fb Kaly dan Norlida...
yang satu ni jauh nak diterbangkan ke Sabah..
bagi yang dah buat tempahan tu harap bersabar ye sayang2 ku semua..
kena ikut barisan dulu hehehe..
jangan wisau semua akan disiapkan secepat mungkin
( sampai mata dah naik lebam kurang tido hehehehe )

ok ni layan dulu dua keping gambar order dr sabah yangs sedang dalam proses nak disiapkan harap esok aku leh pos dah :)
yang ni nak bentuk love

yang ni nak butterfly

act order love ngan butterfly ni dah lama tak buat..
so aku buat perubahan skit bagi nampam cantik lagi design dia..
harap yang order ni suka yer :)

0 comments: