Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, May 20, 2011

:. Bantal Felt Keta Viva .:

Sebenarnya yang ni dah 2 minggu lepas kot aku wat..
terlambat je nak publish..
permintaan seorang teman untuk dihadiahkan kepada sepupunya...
so sweet kan..
dia kata sepupu dia ade keta viva so nak wat bentuk viva le..
tapi ntah ea..

jadi tak viva ni?
hehehhe

apepun tuk si yayah ni happy beday yer..
act.. ni dia nak wat penggantung..
tapi kalau wat bantal busuk pun ok ni hehehehe

No comments: