Pages

Tuesday, December 11, 2012

:. Design Rose Satin Pada Baju .:


cantikkan baju ni..
ni lah hasil tangan dari seorang tukang jahit tu.. Haslina Wahab @ page beliau Haslina Collection..
heheheh kenapa sis promote kat fb sis ni ea... hehehe bukan sebab baju ni sis punya tau..
baju ni milik seorang customer sis yang order rose satin dari sis..
sebelum ni ramai yg emel , yg  msj kt fon, msj kt fb.. 
macam mana cara nak letak bunga rose satin pada baju kan..
so ini antara contoh yang terbaik..
ade lagi satu contoh lain nanti sis masukkan ea..
nak lebih senang hubungi je Haslina wahab tu kt fb dia.. hehehe order ngan dia..
insya allah puas hati


0 Komen Di Sini: