Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, December 17, 2012

:. Snap!!.. Snap!!... Wif Her .:


si comel Eisya memang pantang nampak kamera..
macam2 aksi dia buat..


Heheheh abg Akim pun dah x larat dah nak layan si Eisya..


Comel le tu senyum macam tu..








Tengoklah si comel ni..
macam-macam2 aksia dia buat..
dah macam model cilik dah...
geram betui.. nak marah pun x boleh ...

No comments: