Pages

Monday, November 5, 2012

:. Cuti Sehari Di Felda Residence .:



MAsa hari raya aidiladha hari tu..
tetiba je aku ngan adik2 dapat idea nak rehat2 di Felda Residence..
huhuu hari raya pertama kami chek in..
naseb bek ade bilik kosong..
lagipun Felda residence Tanjung Leman ni bukan jauh sgt pun dari rumah kami..
apepun yang paling seronok tentulah anak2..
mak2 ni relaz jer..



Tengok le gelagat my princess tu..
Eisya.. relax je walaupun air paras dada..
hehehe si Afiq plak menangis sebab Pak Long dia paksa dia mandi kolam tu..
menejrit2 dia..



Cik Alan tu konon2 le nak tumpang bergambar sekali



TEngok le si Afiq yang dah merajuk kat tepi ni,..
heheheh sayang anak mama sorang ni


1 Komen Di Sini:

fiqkbe said...

seronok nyer bersantai2 kt sini ;)