Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, January 26, 2010


"WAJAH AKIM SELEPAS BEBERAPA MINIT DIA TERJATUH"

Jumaat yang lalu Akim ditimpa skit kemalangan
dia terjatuh sewaktu balik dari kedai
dak Akim ni memang suka berlari2
puas berbuih mulut aku ni bercakap
mukan dia pedulik pun
sedey ade..geram ade bila ayu dukung dia balik rumah dengan berdarah2 di wajahnya
macam nak pitam dah aku ni
nasib bek le luka luar jer
if something happen kat dier
aku leh jadik giler
bila dia tido ni cian plak aku tgk muka dia
mesti pedey dan tatet tu
tapi tadi aku dah pujuk skit dia
bawak dia pi shopping skit
belikan dia sandal baru,jam tangan & box pensil 
apa lagi suka yang amat le dia tu
itu pun ade satu lagi janji yang masih dia tuntut
nak mintak kepci le plak
aku kata kat dia esok jer le
nasib bek dia dgr cakap
aku ni memang garang dengan dia
tapi kalau dia mintak ape2 x sampai hati le plak nak menolak
harap2 luka di wajahnyer tu akan cepat sembuh cian dia malu nak jumpa kawan2

No comments: