Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, January 28, 2010

:. Citer Lawak Hari Khamis .:



satu citer lawak hari ni
mcm nk pecah pewot aku ketawa
abg yazid le
tadi dia bersin sampai terpelanting butang suar dia
hahahahahahhahaha
nasib bek le hari ni hari khamis pakai baju batik
so leh le cover2 skit
hehehe aku ni macam nak pecah perut ketawa
buat abg YAZID
" rasanya dh sampai masanya abg yazid pakai suar saiz besar skit sebab perut tu dah makin buncit"
hahahahhahahahahhahahahhahah
(gelak penjahat)


( inilah gambar butang suar abg yazid yg telah tercabut... gambar suar dia x payah le aku tayang kat cni... psttt malu le )

No comments: