Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, January 28, 2010

~ Pi Picnic ~

Ahad lepas aku jejalan ngan family pi air terjun gunung pulai

saje nak cri tempat tuk sejukkan badan

yang paling seronok sekali tentulah anak aku dua org tu

suka betul dia dpt mandi manda


"tgk le akim tu sakit2 pun nak mandi... iman jgn citer le.. x nak kuar dh dri situ"


"budak2 ni mukan sibuk nak mandi...sibuk berlumba carik udang... ntah ape2 jer"

"tu adik ipar aku yg baru sampai dri sabah... kesejukkan dia men air hehehe"

"hubby aku jadi bodyguard je.. mukan dia nak mandi.. sejuk le kunun katanya... ceh"


"seronok tui makan kat cni memang selera habis"

No comments: