Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, April 6, 2013

:. Kisah Hero Kampung Terceom Jalan .:


Ini Kisah Si Hero kampung
my dear younger brother le ni..
inilah yang paling aku takutkan bila dengar dia nk ambik lesen motor n beli motor..
inilah yang jadi sebab kenapa aku dingin  je bila dengar dia nk beli motor..
what to say..
apa yang aku jangka dah terjadi..
hero ni dah terceom batu jalan..
now tengok what happen to him..
AiiYArkk!!!!
naseb baek muka hensem tu x rosak..
ermm petang ni balik kampung nk tengok keadaan dia..

adik... ooo adik..
satu je nak cakap..

... " budak baik nilah dapatnya"....


No comments: