Sunday, August 19, 2018

:. Happy Belated Birthday Ina & Juli .:

Edit Posted by with 4 comments

Happy Belated beday kat dua2 bff kesayangan ni..
saje nak post entry birthday ni dalam blog supaya senang jadi kenangan hari tua nanti..

Untuk Ina @tatod Best @ haslina 
birthday pada 03hb Ogos hari tu semoga panjang umut dimurahkan rezeki selalu..
akak doakan ko cpt dapat timang cahaya mata...
walaupun ko selalu membebel macam mak nenek ...
selalu bising2 mcm mak2 hahahah tapi hidup sunyi tanpa ko tau...
aku memang suka buat ko membebel hahaha rasa mcm x lengkap hidup kalau x dpt buat ko bebel2 hahahaha...
Untuk Juli @ juliana @ sipanjang 
birthday pada 14hb ogos ... walaupun kita sama tahun lahir.. walaupun kalau ikutkan aku lagi muda bulan dari ko tapi aku redho setiap kali ko panggil aku kakak juli hahahah...
ko pun lebih kurang mcm ina jugak kuat bebel hhahahah memang takdir aku kot tuk dapat kawan2 semua kaki bebel hahahah....aku doakan ko juli panjang umur.... murah rezeki selalu..
di kelilingi kawan2 mcm korang buat aku selalu rasa x sunyi,
selalu rasa kuat untuk terus berdiri dan berlari dalam hidup..
korang selalu ada tiap kali jatuh bangun sedih happy hidup aku...
sempoga persahabatan kita berlima akan terus kekal hingga hujung nyawa..
walau semua dah berpisah tempat bertugas... ina she masih di kota tinggi, juli di batu pahat , nurul di pontian dan aku jauh tercampak di sabah... hehehe tapi x apa boleh kata hari2 jugak video call kan..
sayang korang...semoga persabatan atas landasan suci ni sentiasa diberkati Allah...

4 comments:

akudiduniaitu.blogspot.com said...

hukhukhuk..pepagi wat org sedih jek... tumbuk lelaju kangggg...

akudiduniaitu.blogspot.com said...

hukhukhuk..pepagi wat org sedih jek... tumbuk lelaju kangggg...

noieizan said...

bukan selalu babe..simpan jadi kenangan hehehe

noieizan said...

hahahhah lap u babe