Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, May 25, 2012

:. Aku TERCURI Motor Orang di Felda Tenggaroh Selatan.:

Hadoie..
aku tak sengajalah... bukan sengaja pon...
huhuhu
hari ni dalam sejarah bila aku TERCURI motor orang..
n bila dah tulis TER tu maksudnya bukan sengaja k..
...
puncanya masa wat program tu mak cik aku yang turut serta ambik bahagian tu terjatuh dan luka kat kaki dia..
jadi masa nak balik tu aku kononya nak tolong le bawak motor dia
n mak cik tu naek van jabatan kami...
mak cik kata motor depan pagar ade kunci sekali...
bila tgk depan pagar ade motor warna hitam siap kunci sekali..
so aku dgn yakinnya ingat tu le motornya...
dengan machonya aku pun nyetat le motor tu..
tetiba aku tgk kawan2 aku dalam van n makcik2 yang ade kat situ semua terjerit2 panggil aku...
hahahahhahaha...
rupanya aku tersalah motor..
tu motor mak cik yang lain...
anak mak cik tu sampai menangis meraung2...
" tu motor ayah kiter... motor ayah kiter.."
kakakakkakka adoiiiee malunyerr..
upernyer motor mak cik aku tu kt luar pagarrr...
hahahhaha salah rembat le plak...
malunya akuuu
ramai yang dok pandang tu...
kawan2 aku bantai gelak sampai terkencing2...
hampeh betui dia org kan...
hahahhaha......

kenangan betui lerrrr

No comments: