Sunday, February 7, 2010

:. Nenek Kesayangan Pergi Untuk Selamanya .:

Edit Posted by with No comments
3hb 2 2009 sebenarnya adalah ulang tahun kelahiran arwah mak... kami adik beradik bercadang nak berkumpul dan membaca yasin beramai2.. tetapi siapa sangka pada tarikh itu juga nenek telah pergi untuk selamanya meninggalkan kami semua... entahlah apa lagi yang dapat aku tuliskan di sini... hati aku betul2 hancur.. seolah2 sekarang ni hanya separuh saja nyawaku yang masih ada... aku sayangkan nenek.... hidupku sepanjang hampir 29 tahun ini adalah di sisi nenek.... bagaimana aku nak teruskan hidup ini tanpa nenek.. maaflah kerna tak dapat banyak aku kongsikan di sini.... air mata ini menjadi pengiring sewaktu tangan terus menaip coretan ini.... mungkin aku belum cukup tabah waktu ini... terlalu banyak sebenarnya kisah aku dan nenek yg hendak diceritakan..... tapi bukan pada waktu ini.... kerna saat ini aku masih lagi bertatih untuk menrima kenyataan pahit ini... tuhan... kau kuatkanlah hatiku.. kau rahmatilah roh nenek ku di sana.... amin...

0 comments: