Tuesday, February 2, 2010

:. Lawak Hari Jumaat .:

Edit Posted by with No comments
Korang jangan terkejut tengok kawan2 aku yang tengah berlari2 anak ni..
hehehe semua ni sebab kami dapat arahan baru ler... tiap2 hari jumaat kami kena wat kawad
hahahaha... naseb bek aku pregnant... terselamat le aku.. yang aku leh wat cuma ketawakan diaorg jer.. hehehe.. meh2 aku tunjuk korang aksi2 member2 aku yg cute mute ni..
jommmm.....

" Gambar di atas adalah warm up mula2 sekali le... ceh macam jauh jer lari tu.. walhal sekangkang kera jer.. hehehe tgk le en poji tu siap lari ngan spek mata hitam lgi.. hhehehe"


" Wawawa ni mukan ape yer.. malam tadi dak2 ni tidoq salah bantal.. tu yang semua duk mendongak jer tu... cian2 "
" Ceh... tgk tu... siap peace2 lagi... ewah2... org suh kawad ler.. yg duk tersengih2 tu wat per"
" Cian tengok diaorg... tu kena denda le tu... asyik men2 jer... kan dh kena berdiri satu kaki jer.. untuk pengetahuan korang masa gmbr ni diambil... hampir 2 jam mereka dah berdiri mcm tu... ish ish ish kesian2"
" Waa haaaa ko tgk tu... selepas hmpir masuk 3 jam... masing2 dh hilang imbangan badan.. yg tudung hitam tu dh nk terkangkang dh.. hok awek dua org lagi ni... dh fening2 lalat"
p/s : selepas habis latihan kawad ni... khabarnya sebahagian dri semua dak2 ni.. jatuh fengsan sebab lum sarapan pagi... cian dia org...


0 comments: