Saturday, February 20, 2010

:. Dasar Si Penyekodeng .:

Edit Posted by with 2 comments
Ni aku nak lepas geram skit..
mukan ape nak citer pasal tadi petang ler... aku n family ade le pi
ke sebuah pantai ni ( dalam Johor )
tapi x yah le aku letak namanyer..
pas mandi manda tu pi le berbilas di bilik air berbayar kat sana
bilik ayaq ni persendirian punyer ler..



( gambar hiasan jer ... ambik dari flickr..hehe )




Yang aku geram sangat tu bila aku tengah syok2 mandi dalam bilik air tu sat lagi aku tgk dinding dia berlubang2 adeiii
dah le dinding tu saje le yang memisahkan bilik air wanita ngan bilik air lelaki
yang aku heran tu dinding tu dinding batu
cam ne leh berlubang mcm tu sekali kalau bukan manusia yang membuatnyer..
kalau kecik x per lubang tu... ni tidak sebesar duit 10sen
wahhh bayangkan ler... seluas mana dia orang boleh tengok kalau dah lubang sebesar tu
terbantut nafsu aku nak mandi lama2
ermmm agak2 korang lubang2 tu keje sape ea??
yang pastinya mukan pompuan le yang menebuk lubang tu
yer le x kan pompuan nak ngintai lelaki plak kan
huhuhuhu ape2 pun korang fikirlah sendiri

2 comments:

Cikgu Khairul Arif said...

eish2..besr 10sen tu..parah gak ar..sumbat tisu je dalam tu XD

and amek precaution banyak2..yer?

mie said...

ehh!!!
pompuan xde ngintai laki ke???
hehehee...

sapa punya keje la ni...
isk isk isk...