Sunday, February 28, 2010

:. KISS @ CIUM DEPAN ORANG ? .:

Edit Posted by with No comments




KISSING???

bila sebut perkataan KISS @ CIUM ... wah mesti ramai yang etlan air liur..
nape ea??.. mencium seseorang tu atau pun dicium oleh seseorang mempunyai banyak makna yang berbeza.. aku pernah tulis tentang kiss2 ni hari tu... tapi hari ni aku cuma nak citer tentang sesetengah masyarakat kiter sekarang ni dah x tau malu nak bercium di khalayak ramai... dah macam duk luar negara gamaknyer...
bukan setakat cium2 jew.. siap gesel2 hidung lagi... aduii lemah menengoknyer..
sebagai orang melayu kenalah jaga tatasisula kiter skit kann... kita kan ada agama.. ada pegangan ... kalau dah bercium mengalahkan mat saleh tu... melampau le kan... bila aku tengok gambar2 bercium di internet ni.. adei malu ler... orang kiter le plak tu..
nak letak dalam blog ni pun mukan senang.. takut anak2 aku tengok segan le plak.. tapi tuk menghampakan korang aku selitkan jugak dua tiga gambar kat cni...
layanzzzzzz.....




wah yang ni romantik sungguh... latar belakang tu macam dalam semak jew... ermmmm

adeii... ni macam adegan yang selalunyer budak2 sekolah ler... berceom kat tangga sekolah...


yang ni x tau le nak citer... ceom siang2 buta tengah2 panas... tapi depa ni kucing... lantak le kan..


yang ni plak kununnyer... kiss tuk melamar ler... tapi adeii... baru nak melamar... belum sah lagi tui x???

0 comments: