Wednesday, September 1, 2010

:. Berakhirnya Kontest Aku Punya Bear .:

Edit Posted by with 4 comments
Hari ni dah 1 hb September 2010..
berakhirlah kontest aku punya bear..
adoii bz betul aku kebelakangan ni.. bz dengan kerja.. bz dengan urusan keluarga..

Baru tadi aku siapkan hadiah untuk di pos pada Safiyyah bagi kontest kisah cintaku...
maaf le piya lama akak simpan hadiah ko tu..
hari tu dh nak pos pas tu.. en posmen kata tak leh pos pakai kertas bunga2..
adeii.. manalah tahukan..
bawak le ke opis balik..
nak beli sampul coklat tu tak sempat2..
nasib bek esok my hubby cuti.. so aku dah siap bungkus dengan kertas coklat tu..
esok mintak en hubby tulun poskan tuk Piya..

Ni sekarang nak fikir pasal kontest aku punya bear tu plak..
kenalah cari pemenangnyer..
aku nak guna cara undian ler..
sebab pening kepala.. semua yang joint pertandingan tu.. best...best belaka..

So untuk yang dah menyertai pertandingan tu.. tq bebanyak!!..
Noie dan Izan akan buat undian tu secepat mungkin yer!!

4 comments:

suzie rahman said...

salam..gud luck sis 4 pemilihan yg senget..wee jgn pnin dulu..suzie rndu bear tu.nk law der rezeki..huhu

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

wahh. dah hbs! tak sabar nk tahu winner :D

ibu_Arifa said...

Siapakah pemilik bear tu..saya nak!!!

cikpia said...

tak sabar nak menang nie!!! (mak kata kita kena konfiden.... =P )