Friday, January 29, 2010

~ Kenangan Dulu2 ~

Edit Posted by with No comments




Semenjak ade fb ni rajin le plak aku melayannyer
walhal sebelum ni walaupun tiap hari duk melayan intenet x pernah le plak aku minat nak men fb, sekrg le baru nak menjinak2 kan diri
dapat le jumpa kawan2 lama
seronot jugak sebab kwn2 yang dh bertahun2 terputuih hubungan dapat bersama semula.
Bila dah berjumpa ni mcm2 citer..
ade yg baru kahwin.. baru tunang.. dh beranak pinak pun ade hehehe
pantasnya masa berlalu kan?
sepertinya baru je semalam aku bergelar student
sekrg dh bekerja dah.. siap ade anak lagi hehehehe
kekadang tu rasa mcm nak putar je masa semula
windu dengan kenangan dulu2
tapi tu semua tentulah mustahil
hehehhee
ape pun aku doakan semua kawan2 aku akan bahagia dengan kehidupan masing..
:-)

0 comments: